Ansökan om medlemsskap

Välkommen till SOLBERGA BOLLKLUBB

• För att anmäla intresse eller bli medlem i SOLBERGA BOLLKLUBB behöver du delge oss de personuppgifter vi efterfrågar i formuläret nedan. Viktigt att skriva i kommentarer vilken roll och lag ansökan gäller.

• För personer under 18 år behöver vi även målsmans uppgifter. För personer 18 år eller äldre blir målsmansuppgift per automatik inte obligatorisk när man anger ett födelsedatum som innebär att man är 18 år eller äldre.

• Vi behöver dessa uppgifter för att kunna kommunicera med er, föra register, söka aktivitetsbidrag, samt administrera tränings- och tävlingsverksamhet.

• Angivna uppgifter registreras i vårt medlemssystem SportAdmin där endast individer med ledarfunktion har tillgång till dem. Vi förmedlar dem inte vidare till andra mottagare utöver dem som vår verksamhet kräver, exempelvis Riksidrottsförbundet och Svenska Fotbollsförbundet.

• Genom din anmälan ger du oss medgivande att hantera de personuppgifter vi efterfrågar. Du godkänner även att SOLBERGA BOLLKLUBB kan publicera harmlösa uppgifter som inte skadar eller kränker individ, grupp eller lag som exempelvis namn, bild, verksamhetsinformation, statistik, etc. på föreningens hemsida och på sociala medier som föreningen använder och ansvarar för. All form av publicering sker i enlighet med föreningens policy för publicering och sociala media.

• Om du har skyddad identitet måste du informera oss om detta så att vi kan vidta nödvändiga åtgärder för att inte röja den.

• Du har rätt att ta del av vilka uppgifter vi lagrar om dig och du har även rätt att få dem raderade. Det sistnämnda medför dock samtidigt att du inte kan vara medlem i föreningen.

• Frågor angående medlemskap skickar du till medlem@solbergabk.se
Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Lag
Vilket lag söker du till?
Knatteboll: Flickor/pojkar 5 år
Knatteboll: Flickor/pojkar 6 år
P/F2016: Pojkar/Flickor 7 år
P2014/2015: Pojkar 8-9 år
F2014/2015: Flickor 8 -9 år
F13: Flickor 10 år
P13: Pojkar 10 år
P11/12: Pojkar 11-12 år
F10/11: Flickor 12-13 år
P09-10: Pojkar 13-14 år
Motionsfotboll: P/F 13-15 år (Född 2010-2008)
United (Parafotboll) 7-10 år
Senior: Damer +16 år
Senior: Herrar +18 år
Gå-fotboll: Mix +55 år
Förkunskaper
Har du spelat fotboll tidigare?
Nybörjare
Har spelat i minst 1 år
Har spelat i minst 3 år
Har spelat i mer än 5 år